воскресенье, 17 апреля 2016 г.

ამ მოდულმა გარკვეული თვალსაზრისით დამაფიქრა ჩემს როლზე სასწავლო ღონისძიებების დაგეგმვის პროცესში მოსწავლეს უნდა შევთავაზოთ ისეთი თემა რომელიც შეესაბამება მის მოთხოვნებსა და შესაძლებლობებს.მოსწავლეს უნდა შეეძლოს თავისი ნიშნების საშუალო არითმეტიკულის დათვლა, თავის მოთხოვნებთან შესაბამისობაში მოყვანა და აქედან გამომდინარე გადაწყვეტილების მიღება.წრიული და სვეტოვავი დიაგრამის აგება და თავისი შედეგების თვალნათლივ წარმოდგენა.

Комментариев нет:

Отправить комментарий